משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

אביזרים לאופנועים ונהיגה בטוחה

אין ספק שרכישת אופנועים וקטנועים בארץ הפכה בשנים האחרונות לתופעה נרחבת. האופנוע והקטנוע הם כלי רכב דו גלגלי בעל יתרונות רבים ומזג האוויר הנוח רוב חודשי השנה מאפשר שימוש כמעט רצוף בכלי זה. עם אופנוע הרבה יותר קל ונוח להגיע ממקום למקום, אין פקקים ואין חיפוש אחר מקום חניה. כיום יש אופנועים וקטנועים בגדלים שונים המאפשרים לכל אחד למצוא את הכלי המתאים לו. אבל בצד היתרונות הגדולים של כלי זה יש לקחת בחשבון את נושא הבטיחות, מכיוון שנהיגה באופנוע הרבה פחות בטיחותית מנהיגה ברכב.

בטיחות בכל מחיר

נושא הבטיחות חייב להיות בראש סדר העדיפויות של כל נהג. על מנת לשמור על בטיחות הנהג והנוסע פותחו עם השנים כמה וכמה אביזרים לאופנועים המיועדים להגן על הנהג במקרה של התחלקות, השתטחות או תאונה. אביזרים לאופנועים אלה מהווים שכבת הגנה מיידית על הגוף ועשויים להציל חיים או למזער חבלות. בין האביזרים המיועדים להגנת הנהג והנוסע יש אביזרים לאופנועים עצמם ואביזרים לנהג.

אביזרים לאופנועים עצמם

יש כמה אביזרי בטיחות שחשוב שיהיו בכל אופנוע והם: כנפוני גלגל השומרים מהמים והבוץ לעוף לפניו או לגבו של הנהג בשעת נסיעה. לאופנועים גדולים מומלץ להוסיף מגיני צד המונעים מהאופנוע ליפול על רגלו של הנהג וכדומה. ולא ניכנס במאמר זה לכל אותם אביזרי בטיחות המגיעים באופן  מובנה באופנוע היכולים להגן על הרוכב בעת תאונה.

אביזרים לאופנועים לנהג

אביזרים לאופנועים אלה מיועדים להגנת הנהג והנוסע בעת התחלקות או תאונה והם חיוניים ביותר. בין אביזרים אלה ניתן למנות את האביזרים הבאים:

אביזרים אלה מיוצרים באופן ייעודי לרוכבי אופנועים וקטנועים ולא מדובר בשימוש אקראי של אביזרים שונים. חברות רבות בעולם מפתחות ומייצרות אביזרים לאופנועים וכיום ניתן למצוא את מרביתם בחנויות האביזרים השונות בכל רחבי הארץ. הביקוש הרב לאביזרים אלה הביא יבואנים רבים להכניס עוד ועוד חברות ומותגים בתחום זה, דבר שהעלה את רמת האביזרים מחד והוריד את המחירים מאידך.

 

רכישת אביזרים לאופנועים

רכישת אביזרים לאופנועים יש לעשות במקביל לרכישת האופנוע או הקטנוע. הרי לא תוכלו לצאת לנסיעה הראשונה ללא קסדה או ללא מעיל המגן על המרפקים על הכתפיים ועל הגב באמצעות מתקני פלסטיק קשיח המושחלים בתוכו. יש להתייחס לאביזרים אלה כעל מגן החיים שלכם ואין להסתפק באמרה השחוקה "לי זה לא יקרה".

כאשר מבררים אודות האביזרים השונים ניתן להיעזר באתרי האינטרנט השונים כדי ללמוד אודות המגוון והמחירים השונים, אך את הרכישה עצמה לא מומלץ לעשות באינטרנט או ליבא מחו"ל. יש להיכנס לחנויות הייעודיות ולמדוד את כל האביזרים, לוודא כי הם מתאימים למידה שלכם וכי אתם מרגישים בהם בנוח.

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!