משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

אביזרים לאופנועים – לנהג ולנוסע

אביזרים לאופנועים עבור הנהג והנוסע הם למעשה אביזרי בטיחות האמורים להגן על הנוסעים בתנאי מזג אוויר שונים ובעת תאונות. רכישת אביזרים אלה היא מחוייבת המציאות מהיות האופנוע כלי תחבורה דו גלגלי שאינו יציב על הכביש והוא מושפע גם מהתנועה שסביבו, גם ממזג האוויר וגם ממפגעים בכביש כמו: מהמורות ובורות שעלולים לגרום להתהפכות, כתמי שמן או מים העלולים לגרום להתחלקות, וגם גשם חזק, ברד או שלג יכולים לגרום להתחלקויות או לתאונות. סיבות אלה הביאו לפיתוח שורה ארוכה של אביזרי בטיחות לנוסעים על אופנועים – גם לנהג וגם לרוכב הנוסף.

 

סוגים שונים של אביזרים לאופנועים

אביזרי הבטיחות לנהג ולנוסע מאד מגוונים וכיום ניתן לרכוש אביזרים אלה מחברות שונות ומומלץ לעשות סקר שוק באינטרנט לפני שמחליטים. בכל מקרה וללא יוצא מן הכלל, לא מומלץ להזמין אביזרי בטיחות באינטרנט או מחו"ל, אלא להגיע לחנות האביזרים ולבדוק ולמדוד את כל האביזרים לפני שרוכשים אותם. דבר זה מאד מהותי על מנת לספק לכם את ההגנה המירבית בעת הנסיעה. ונתחיל מקסדות.

לעמוד אביזרים לאופנועים

 

קסדות לאופנועים – אביזר הבטיחות החשוב מכולם היא הקסדה. קסדה מגינה על הראש בעת התהפכות, התחלקות או תאונה. חובה לחבוש קסדה על פי החוק וחשוב להתאים את הקסדה לראש של הנוסע באופן מדוייק. על הקסדה להיות במידה הנכונה לראש ומהודקת כמו שצריך וההמלצה היא לרכוש קסדות שלמות ולא תחליפים אחרים. קסדה שלמה מגינה על הראש כולו כולל הסנטר והיא מצויידת במגן פלסטיק נגד רוח וגשם. יש לוודא כי הסגר חזק ומצמיד את הקסדה לראש בצורה הדוקה.

לעמוד קסדות לאופנועים

מעיל לאופנוע– אביזרים לאופנועים אלה מגיעים במגוון צורות וסטנדרטיים, כאשר המעילים המומלצים הם אלה שיש בהם התקן של רצועות פלסטיק קשיחות להגנה על המרפקים, על הכתפיים ועל הגב. בעת התחלקות משמשים אלה להגנה על המפרקים והעור מהשתפשפות ואף משבירת עצמות. יש מעילים העשויים עור ואחרים עשויים חומרים סינטטיים חזקים במיוחד והם מגיעים בשלל דוגמאות ועיצובים.

לעמוד מעיל לאופנוע 

מגיני ברכיים – מגינים אלה משמשים כהגנה על הברכיים בעת התחלקות או תאונה והם יכולים להציל את הברך מפגיעה חמורה. מגינים אלה עשויים פלסטיק קשיח והם בנויים כך שניתן להניע את הרגל בקלות.

לעמוד מגן ברכיים מומלץ 

כפפות – אביזר זה מגן על הידיים גם מפני הקור וגם שומר על כף היד בעת תאונה. הכפפות הטובות ביותר הן אלה מעור, אבל גם כפפות לאופנוע מחומרים סינטטיים עבים יכולים להיות חלופה טובה. 

לעמוד כפפות לאופנוע

מגפי רכיבה – אביזרים לאופנועים אלה מגיעים במגוון סגנונות והם מיועדים להגן על רגלי הרוכב בעת נסיעה ותאונה. יש מגפי רכיבה מקצועיים העשויים עור או חומרים אחרים והם מאד יעילים.

לעמוד נעלי רכיבה

אתם מוזמנים להנות ממגוון המוצרים האיכותיים שחברת אופנוסנטר מציעה ללקוחותיה.

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!