משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

אביזרים לאופנועים לנסיעה בטוחה

רכיבה על אופנועים וקטנועים הפכה בשנים האחרונות למאד נפוצה ובמיוחד בערים הגדולות. האפשרות לעקוף את הפקקים בבוקר, לא לחפש מקום חניה ללא סוף ולהגיע תמיד בזמן לכל מקום הפכו את כלי הרכב הדו גלגליים למאד פופולאריים. גם עלות האחזקה הנמוכה ותצרוכת הדלק הקטנה משפיעה מאד על הרבה אנשים לעבור ממכוניות לקטנועים. אבל החיסרון הגדול של אופנועים הוא שהם פחות בטוחים מנהיגה במכוניות. כל פגיעה קטנה מפילה את הרוכב ועלולה לגרום לו לחבלות רציניות ואף קטלניות. על מנת למזער את האפשרות לפגיעות ברוכב האופנוע ולהגן על גופו על כל רוכב להצטייד באביזרים לאופנועים שיכולים להציל חיים בזמן תאונה.

האביזרים העיקריים שמומלץ להצטייד בהם הם:

  •          קסדות לאופנועים (פריט חובה)
  •          מעילים לאופנועים
  •          כפפות לאופנועים
  •          מגינים לברכיים

קסדות – קסדות לרוכבי אופנועים וקטנועים הם מחוייבים על פי החוק. הקסדה היא פריט בטיחות בסיסי המגן על ראשו של הנהג וברוב המקרים עושה עבודה מעולה. יש להקפיד כי הקסדה מתאימה לראש הנהג באופן מושלם וכי סגירת הקסדה מהדקת היטב את הקסדה לראש. לא מומלץ להשתמש בקסדה פתוחה, אלא בקסדה סגורה המגינה על הפנים והסנטר באופן מושלם.

מעילים – שכבת ההגנה הבאה היא לפלג גופו העליון של הנהג ולשם כך יש להצטייד במעיל מיוחד לרוכבי אופנוע. לא מדובר במעילי רוח לעשיית רושם על החבר'ה, כדוגמת הסרטים האמריקנים משנות החמישים, אלא במעילים מיוחדים שעשויים בצורה מיוחדת על מנת להעניק הגנה מירבית לנהג. מעילים אלה מגינים גם מפני מזג האוויר, אבל בעיקר מספקים הגנה בעת נפילה מהאופנוע והתחככות עם הכביש. המעילים עשויים מחומר קשיח במיוחד המאפשר תנועה קלה תוך הגנה מאד בטוחה. בתוך המעיל יש מגינים אקטיביים העשויים פלסטיק קשיח או סיליקון השומרים על המפרקים, הכתפיים, ולאורך הגב. לבישת מעיל כזה מצילה חיים וממזערת פגיעות חמורות בגוף.

כפפות – הכפפות המיוחדות של אופנועים שומרות על הידיים ועל האצבעות ובדומה למעילים הם מגינות מפני מזג האוויר והן מעניקות אחיזה טובה בכידון כשיורד גשם וכשקר, אבל הן גם שומרות על הידיים בעת נפילה מהאופנוע. כפפות אלה עשויות חומר עבה במיוחד וחזק מאד וניתן לרכוש כפפות מעור שנחשב לחומר הטוב ביותר לצרכים אלה.

מגיני ברכיים – בדומה למגני המרפקים המובנים במעילים המיוחדים לאופנועים, יש גם אביזרים לאופנועים שמיועדים להגן על הברכיים. מגינים אלה פחות נפוצים בקרב הרוכבים וחבל, מכיוון שהמפרקים הם המקומות הרגישים ביותר והפגיעים ביותר בעת תאונה ונפילה מהאופנוע. מגיני ברכיים עשויים לשמור על המפרק החשוב הזה שלם בעת נפילה ולשמור עליו היטב. מגינים אלה עשויים מפלסטיק קשיח שעוטף את המפרק ולא מאפשר לו לבוא במגע ישיר עם הכביש בעת הנפילה.

נהיגה עם אביזרים לאופנועים הופכת את הנסיעה להרבה יותר בטוחה.

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!