משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

אביזרים לאופנועים לקראת החורף

החורף עוד לא ממש התחיל השנה, אבל בו יבוא. כל מי שרוכב על אופנוע יודע כי יש להכין את האופנוע ואת רוכב האופנוע לקראת עונת הגשמים מכיוון שנהיגה בחורף הרבה יותר מסוכנת לרוכבי אופנועים מאשר בקיץ וזאת עקב הכבישים הרטובים והחלקים, הרוחות החזקות, שדה הראייה הקטן משדה הראייה בקיץ, הגשמים וכדומה. מגבלות אלה לא צריכות להדיר את רוכבי האופנועים מנהיגה בהם, אבל יש להתכונן לעונת החורף באופן רציני ואחראי על מנת למזער את הסיכויים לתאונות, התחלקויות ופגיעות קשות בגוף.

אביזרים לאופנועים עצמם

במסגרת הכנת האופנוע לחורף יש לבדוק ולהצטייד בכמה אביזרים לאופנוע עצמו. האביזר הראשון והחשוב ביותר שאותו יש לבדוק לפני החורף הם הצמיגים. על הצמיגים להיות חדשים כדי להעניק אחיזה טובה בכביש גם בתנאי רטיבות וגשם. בעניין זה אין לסמוך על עצמכם, אלא להכנס עם האופנוע למוסך לבדיקת הצמיגים כדי להיות בטוחים שהם ראויים לנסיעה בחורף. אביזר נוסף ומאד חשוב הם הכנפיים שמעל לגלגלים. למי שאין כנפיים כאלה צריך להתקין אותן לקראת החורף שכן הן מונעות ממי הכביש לעוף על הפנים או על הגב בזמן הנסיעה

אביזרים לאופנועים לנהג

בנוסף לאביזרים המיועדים לאופנוע עצמו יש לדאוג לכל האביזרים שמיועדים להגנה על הרוכב. אם הקלתם ראש בכך בעונת הקיץ, חבל מאד, אבל בעונת החורף הופכיםאביזרים לאופנועים אלה להכרחיים כדי להעניק לנהג את ההגנה המירבית על גופו. חשוב לזכור כי בחורף יותר אופנועים מחליקים ולא כתוצאה מתאונה, אלא פשוט בגלל שהכבישים חלקים. וגם תאונות מתרחשות באחוזים הרבה יותר גבוהים בחורף. משום כך ההקפדה על רכישת כל אביזרי הבטיחות חשובה שבעתיים בחורף.

אביזרי הבטיחות הנחוצים

אביזרי הבטיחות לנהג האופנוע מתמקדים בהגנה על חלקי הגוף השונים החל מהראש ועד לכפות הרגליים.

קסדות – הקסדה מספקת את ההגנה הדרושה לראשו של הנהג והיא מחוייבת על פי החוק בכל נסיעה ובכל עונות השנה. יש להקפיד על קסדה שמתאימה בדיוק לגודל הראש ולהדק אותה עם התפס היטב. הקסדה המעניקה את ההגנה הטובה ביותר היא קסדה מלאה המגינה גם על הסנטר ושניתן לסגור אותה עם מכסה עיניים מפלסטיק שקוף.

מעיל – מעילי אופנועים מספקים הגנה לכל פלג הגוף העליון ובתוכם מותקנים חלקים קשיחים המגנים על המרפקים, הכתפיים ועל הגב. בנוסף מספקים מעילים אלה גם הגנה מפני הקור, הרוחות והגשם.

כפפות – אביזרים לאופנועים אלה מגינים על כפות הידיים והאצבעות, אך מאפשרים תנועת אצבעות קלה ואחיזה חזקה בכידון, גם בעת הגשמים.

מגיני ברכיים – מגינים אלה עשויים פלסטיק קשיח והם מספקים הגנה למפרקי הברכיים. מגינים אלה מונעים את התחככות הברכיים בכביש בעת נפילה מהאופנוע.

מגפיים – בחורף מומלץ להצטייד במגפי רכיבה מיוחדים שגם מספקים הגנה מפני מזג האוויר וגם שומרים על כפות הרגליים.

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!