משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

אילו אביזרים כדאי לרכוש עבור האופנוע?

אביזרים לאופנועים יכולים לשדרג באופן משמעותי את חווית הנהיגה. בנוסף לכך, יש אביזרים שונים אשר מיועדים לצורך שיפור ההגנה על הנהג ומניעת תאונות דרכים.

אין זה סוד, כי אביזרים לאופנועים יכולים לשדרג באופן משמעותי את חווית הנהיגה ללא כל צל של ספק. בנוסף לכך, יש אביזרים שונים כאלה ואחרים אשר מיועדים לצורך שיפור ההגנה על הנהג ומניעת תאונות דרכים. כיום ניתן לבחור מבין סוגים רבים של אביזרים שונים ומגוונים בתחום זה כאשר לכל אחד מהם תכונות אחרות מן הסתם ומטרות שונות. מחירם של האביזרים מתחיל ממאות שקלים ומסתיים באלפי שקלים, בהתאם לתקציב של הלקוח, העדפותיו וצרכים אשר מוגדרים מראש. על מנת ליהנות מן המגוון הרחב מאד של אביזרים לאופנועים, יש להכיר את ההבדלים בין הסוגים השוני שלכם מבעוד  מועד ולהתאים כל אביזר לצרכים שלכם, וכמובן שגם לתקציב אשר ייעדתם לצורך הרכישה.

האביזרים הבסיסיים

האביזרים החיוניים ביותר עבור כל רוכבי האופנועים באשר הם - הם כפפות, מגינים ומעילים. אביזרים אלו מאפשרים לרוכב לנהוג על האופנוע בבטיחות רבה ביותר גם בחודשי החורף. הם מגנים עליו מפני גשם או שמש, שומרים על הגוף לאחר נפילות ומונעים שריטות או שברים. כפפות מבטיחות נהיגה נוחה יותר על קטנועים ואופנועים, אך גם למגינים ומעילים יש יתרונות. כדאי להשקיע ולבחור כפפות, מגינים ומעילים המיוצרים על ידי חברות מוכרות. יש למדוד את האביזרים בחנות ולרכוש את המידות המתאימות למבנה הגוף. מומלץ גם לרכוש ארגז לקטנוע או לאופנוע כדי להגדיל מעט את יכולת האכסון של האופנוע.

אביזרים למניעת גניבות

סוג אחר של אביזרים לאופנועים כולל מנעולים, אזעקות ושרשראות. התפקיד של האביזרים הללו הוא למנוע גניבות ופריצות. לצידם, יש רוכבים המעוניינים לבצע שיפורים במנוע ונעזרים באביזרים כמו תוספי דלק, שמנים מיוחדים ועוד. יש לוודא מראש כי האביזרים מתאימים לסוג האופנוע ולמאפיינים שלו, ובכל מקרה מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע טרם הבחירה.

אביזרים למוסכים

חלק גדול מהאביזרים לאופנועים מיועדים למוסכים ובעלי מלאכה. ניתן לרכוש וינקרים, חבילות שטח, ידיות אחיזה, מערכות כריזה וצופרים, מפלטים, מצברים, מראות, משאבות, משקולות, רצועות, תושבות ועוד. כל אחד מהאביזרים הללו יקבע את איכות הנסיעה של האופנוע ואת עמידותו. בעזרת האביזרים אפשר לבצע פעולות תחזוקה וכך לשמור על האופנוע לאורך זמן.

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!