משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

החשיבות של קסדה לאופנוע עבור הסביבה

חבישת קסדת אופנוע היא בגדר מצילת חיים במקרה של תאונת דרכים – לא פחות מכך! ההתייחסות הסטנדרטית אל קסדה לאופנוע מדגישה את העובדה שמדובר על אמצעי הגנה משמעותי עבור הרוכב.

אין כל צל של ספק כי חבישת קסדת אופנוע היא בגדר מצילת חיים במקרה של תאונת דרכים – לא פחות מכך! ההתייחסות הסטנדרטית אל קסדה לאופנוע מדגישה את העובדה שמדובר על אמצעי הגנה משמעותי עבור הרוכב ללא כל עוררין. אך יחד עם זאת, מחקרים אשר בוצעו בכל רחבי העולם מעלים סוגיה מעניינת ביותר. מחקרים אלו קושרים בין הימצאות הקסדה על ראשו של הרוכב לבין הבטיחות הנשקפת עבור שאר הנהגים על הכביש. במילים אחרות, הקסדה חיונית וחשובה לא רק עבור האופנוען – אלא גם עבור כלי הרכב הנמצאים לצידו בסופו של דבר.

איך הקסדה עוזרת לנהגים האחרים?

יש מספר סיבות לכך שקסדה לאופנוע עוזרת במניעת תאונות דרכים. ראשית, נהג אופנוע עם קסדה על הראש רואה טוב יותר את הכביש. הוא יכול לזהות את תוואי השטח, אינו חשוף לפגיעות מזג אוויר וקל לו לשמור על ריכוז בצורה טובה. שנית, הקסדה מספקת לנהג תחושת ביטחון. רוב נהגי האופנועים אשר השתתפו במחקר סיפרו על הההבדלים בתחושה בין נהיגה עם קסדה, לבין נהיגה בלעדיה מטבע הדברים. המסקנה של החוקרים היא שרוב הנהגים היו לובשים קסדה גם אם לא היו מחויבים בכך על פי החוק. אפשר לראות דוגמא לכך אצל מספר הנהגים אשר משתמשים בקסדות בתאילנד, בהודו ובמדינות אחרות בהן אין חובה על פי חוק לחבוש קסדות, אך למרות שהשלטונות אינם מחייבים את לבישת הקסדה ולא אוכפים את החוק גם אם הוא קיים, הנהגים עדיין משתמשים בקסדות בכל מקרה על פי רוב.

בחירת הקסדה המתאימה ביותר

לא כל קסדה מתאימה לשימוש באופנוע. קסדות אשר אינן מיוצרות מחומרי הגלם הנכונים, לא עוברות מבחני ריסוק או אינן מכסות את החלקים החשובים של הראש לא מסוגלות לספק מענה לצרכים. על מנת ליהנות מקסדה לאורך זמן יש לבחור במוצר איכותי. קסדה כזו תגן על הרוכבים ותפחית את הסיכון עבור הסביבה. הוראת החוק לגבי קסדה מחדדת את הממצאים ומוכיחה כי מדובר על אביזר בטיחות שאסור לוותר עליו.

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!