משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

טיפים לבחירת קסדות לאופנועים

קסדות לאופנועים הן אביזר בטיחות חובה לכל נהג ונוסע על אופנוע או קטנוע דו גלגלי. החוק מחייב חבישת קסדות בכל נסיעה, בכל מקום ובכל עונות השנה. לפיכך, כל בעלי האופנועים צריכים לרכוש לעצמם קסדות עבורם ועבור הנוסע שאיתם. על רכישת קסדות להיעשות מן ההיבט הבטיחותי לפני הכל, וכל יתר הפרמטרים רק לאחר מכן. חשוב להבין כי רכישת קסדה טובה ובטיחותית עשוייה להיות ההבדל בין חיים ומוות ולכן אין להקל ראש בנושא זה ולרכוש קסדה רק בגלל מחירה הנמוך.

על מנת לרכוש קסדות טובות ובטיחותיות רכזנו עבורכם מספר טיפים כדי לעשות זאת נכון:

גודל הקסדה – יש בשוק מספר גדלים (ולא מדובר על מידת הראש של הנהג) של קסדות: מלאה, נפתחת, 3/4 וחצי. אין ספק שקסדה מלאה מספקת את ההגנה הטובה והבטוחה ביותר ויש להימנע מכל יתר הקסדות. אם אתם מעוניינים בקסדה פחות סגורה לקיץ אתם יכולים לרכוש קסדה נפתחת המאפשרת נסיעה במצב חצי פתוח או סגור לחלוטין לבחירתכם. קסדות 3/4 וחצי לא מומלצות והן מספקות את ההגנה המינימאלית הנדרשת מבחינת החוק בלבד.

התאמה לראש – יש לוודא כי הקסדה שבחרתם מתאימה לראש במדויק. על הקסדה להיות מונחת על הראש בצורה מאד נוחה מצד אחד והדוקה מצד שני. אסור לקסדה לזוז מצד לצד כשמניעים את הראש בחוזקה. יש למדוד קסדות לפני שרוכשים אותן ולעולם לא לרכוש קסדות לאופנועים באינטרנט (!). כל הקסדות מגיעות במידות ראש שונות ותמיד תוכלו למצוא את המידה הנכונה לגודל הראש שלכם.

סגירת הקסדה – קסדות לאופנועים חייבות להיות סגורות והדוקות כל זמן הנסיעה. דבר זה חשוב והוא למעשה שיקבע את מידת ההגנה של הקסדה, מכיוון שקסדה שאינה סגורה היטב עלולה לעוף לכם מהראש ברגע הנפילה או ההתחלקות ואז תשארו ללא הגנה לראש כלל ברגע הנחוץ לכך. יש לבדוק את סגירת רצועת הקסדה ולוודא כי היא נסגרת ונפתחת בקלות על ידי התפס המיוחד.

אוורור ואטימות למים – בכל קסדה יש פתחי אוורור והדבר חשוב במיוחד בקסדות מלאות ונפתחות. יש לוודא כי פתחי האוורור קלים לפתיחה וסגירה וכי האוויר אכן עובר בהם. בנוסף יש לוודא כי הקסדה אטומה למים וגשם ובמיוחד בחיבורים שבין כיסוי הפלסטיק השקוף לעיניים וגוף הקסדה.

משקפיים – אם אתם מרכיבים משקפיים (ראייה או שמש) יש לוודא כי הקסדה מתאימה למשקפיים שלכם. מכיוון שלא כל הקסדות נוחות לבעלי משקפיים יש להקפיד ולמדוד זאת בעת בחירת הקסדה.

אסתטיקה – לאחר שעמדתם על כל מרכיבי הבטיחות שצויינו כאן תוכלו להתפנות ולבחור לכם גם קסדה אסתטית בצבע שנראה לכם מתאים וכדומה. אל תתנו למרכיב זה לקבוע עבורכם איזה קסדה אתם רוכשים, אלא תבחרו את צבע הקסדה וכל יתר המרכיבים האסתטיים שלה רק לאחר שווידאתם שהקסדה בטיחותית ומתאימה לראשכם באופן מושלם.

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!