משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

כך בוחרים קסדות לאופנועים

איש לא יערער על העובדה כי חבישת קסדת אופנוע היא בפירוש פעולה מצילת חיים ללא כל צל של ספק. האמת היא, כי על מנת לבחור קסדות לאופנועים בצורה נכונה כדאי מאד להקפיד על מספר כללים. ראשית, הקסדה אמורה להיות נוחה ביותר ויש למדוד אותה על הראש. לא כדאי להתרשם ממראה חיצוני או צבעים בלבד, יש לבדוק מספר קסדות ובמידת הצורך להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום זה שיוכלו להמליץ לכם על הקסדה המתאימה ביותר למבנה הראש שלכם. כאמור, קסדה היא אמצעי בטיחות חיוני אשר יכול לעיתים קרובות להציל חיים. מצד שני, קסדה שלא תשב בצורה אופטימאלית על מבנה הגולגלת תתקשה לייצר הגנה עבור הנהג ותהיה גם לא נוחה לנסיעה ממושכת.

החברה מאחורי הקסדה

שנית, כדאי מאוד לבחור קסדות לאופנועים אשר מיוצרות על ידי חברות מוכרות ומובילות. עדיף להשקיע בקסדה לטווח ארוך, מאשר לנסות ולחסוך על קסדה כזו או אחרת אשר מיוצרת מחומרי גלם באיכות ירודה. חברות אשר מייצרות קסדות מחויבות לתווי תקן בין לאומיים. הן מבצעות מבחני ריסוק, בודקות את הקסדות בתנאים קיצוניים ומשקיעות בפיתוח טכנולוגיות חדשות. כל התנאים הללו מבטיחים ללקוחות קסדות לאופנועים ברמה גבוהה.

קסדות לכל האופנועים

בחירת קסדות לאופנועים אינה תלוי בסוג הכלי או בנפח המנוע. גם נהגים על קטנועים בנפחים קטנים זקוקים לקסדה איכותית, בדיוק כמו רוכבים הנוהגים על אופנועי כביש כבדים. קסדות הן חלק בלתי נפרד מהרכיבה על האופנוע. בעזרת הקסדות ניתן לגמוע קילומטרים רבים ללא הפרעה, לצמצם את הסיכון לתאונות דרכים וליהנות מתחושה בטוחה יותר.

חומרי הגלם

קסדות לאופנועים מיוצרות בשיטות שונות. בדקו ממה עשויה הקסדה והבחינו בין בסיס פלסטי לפיבר. אל הבסיס יש להוסיף חומרים כמו לקסר, קבלר, קארבון ותרכובות אחרות אשר בסופו של דבר יקבעו את עמידות הקסדה. חומר הספיגה בתוך הקסדה יהיה עשוי בדרך כלל מקלקר ותפקידו לספוג את עוצמת המכה. עם זאת, יש להבחין גם באיכות הריפוד הפנימי, רצועות ההידוק ואביזרים אשר ישמרו על הקסדה במקומה הנכון.

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!