משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
Back to All Blog Posts

למה לרכוש אביזרים לאופנועים?

המושג אביזרים לאופנועים מתייחס לשני סוגים שונים של אביזרים: אביזרים מכאניים ואביזרי בטיחות. מאמר זה מתמקד באביזרי הבטיחות לרוכבי אופנועים על מנת להדגיש את חשיבותם הרבה בהגנה על רוכב האופנוע והנוסע שאיתו. כל אחד יודע כי הרכיבה על אופנועים וקטנועים יכולה להיות מאד מהנה, מהירה שמונעת עמידה בפקקים וחיפוש אין סופי אחר מקום חניה בעיר. גם התחזוקה וההוצאות על דלק הרבה יותר זולות באופנועים מאשר במכוניות. אבל לצד היתרונות יש להכיר גם את החסרונות של כלי רכב זה ובראשן את חוסר יציבותו המובנה עקב היותו בעל שני גלגלים בלבד. חוסר יציבות זה הופך את האופנוע לכלי הרבה פחות בטיחותי כי למעשה אין דבר בכלי רכב זה שיכול להגן על הנהג כאשר מתרחשת תאונה. ובנוסף לכך, כל פגיעה קטנה באופנוע מפילה את הכלי ואת הרוכב ועלולה להיות קטלנית. על מנת להגן על גופו של הרוכב יש להצטייד עם אביזרים לאופנועים שיכולים להציל חיים.

כיצד נגן על הגוף בעת רכיבה על אופנועים

על מנת להגן על גוף הרוכב פותחו כמה וכמה אביזרים לאופנועים המיועדים בדיוק לצרכים אלה והם מגינים על חלקים שונים של הגוף:

  •          הגנה על הראש
  •          הגנה על פלג הגוף העליון והמרפקים
  •          הגנה על הידיים והאצבעות
  •          הגנה על מפרקי הברכיים

ההגנה על הראש היא ההגנה החשובה ביותר ולכן החוק מחייב חבישת קסדה בכל נסיעה על אופנוע או קטנוע ובכל מקום. הראש הוא האיבר הפגיע ביותר בגוף ובעת נפילה הוא נוטה לקבל את המכות החזקות ביותר בגלל מיקומו ומשקלו. על מנת להגן על הראש באופן הטוב ביותר יש להצטייד בקסדה מלאה המספקת הגנה לראש כולו כולל הפנים והסנטר ביחידה אחת. כל קסדה לאופנוע אחרת היא התפשרות לא רצוייה והרבה פחות בטוחה.

את ההגנה על פלג הגוף העליון מספקים מעילים מיוחדים לאופנועים שהמיוחד בהם הם הרכיבים הקשיחים המובנים בהם האמורים להגן על עמוד השדרה, על מפרקי המרפקים ועל הכתפיים. מעילים אלה מעניקים גם הגנה מפני מזג האוויר וברובם הם חסינים למים ולרוחות. חשוב לוודא כי החלקים הקשיחים עשויים פלסטיק מיוחד לצרכים אלה או סיליקון מיוחד.

ההגנה על הידיים והאצבעות נעשית בעזרת כפפות מיוחדות המיועדות לרוכבי אופנועים. כפפות אלה מאפשרות תנועת אצבעות קלה ונוחה ובאותו הזמן מספקות הגנה עליהם בעת נפילות וחבלות. אביזרים לאופנועים אלה עשויים לרוב מעור עבה או מדמוי עור חזק במיוחד. גם הכפפות מספקות הגנה מפני גשמים ורוחות ומאפשרים אחיזה בטוחה בכידון כשיורד גשם.

ההגנה על מפרקי הברכיים נעשית בנפרד על ידי מגני ברכיים מיוחדים המתוכננים לעטוף את המפרק מבלי להצר את תנועתו. מגני מרפקים אלה עשויים ב מפלסטיק קשיח שמגן על החלק הרגיש הזה בגוף ובעת נפילה מספקים הגנה מאד חשובה

תגובות
Write a Comment Close Comment Form

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!