משלוחים חינם מעל 189 שח
מבצעי סופעונה מטורפים
עד 36 תשלומים בכ"א החזרה/ החלפה חינם
שירות לקוחות: 072-3317763
Close
חיפוש
תמונה עבור הקטגוריה חליפת רכיבה חלק אחד

חליפת רכיבה חלק אחד

3 Items in טבלה 4 Items in טבלה רשימה

חליפת רכיבה חלק אחד SPYKE דגם Estoril Race

חליפת רכיבה חלק אחד SPYKE דגם Estoril Race
3,954 ₪ 6,590 ₪

חליפת רכיבה חלק אחד SPYKE דגם MUGELLO KANGARO MIX RACE

חליפת רכיבה SPYKE דגם MUGELLO KANGARO MIX RACE
6,990 ₪

חליפת אופנוע חלק אחד

חליפת רכיבה לאופנוע היא תחליף מעולה לשני הפריטים מעיל לאופנוע ומכנסי רכיבה לאופנוע. חליפת רכיבה מהווה פתרון מעולה למיגון מלא לרוכבי שטח, לרוכבי מרוצים ולרוכבים הנוהגים לרכב לאורך שעות ארוכות. רשת אופנוסנטר מציעה מספר סוגים של חליפות רכיבה לאופנוע כגון חליפת אופנוע שני חלקיםחליפת אופנוע חלק אחד וחליפת אופנוע לנשים. חליפת אופנוע חלק אחד היא הפתרון האולטימטיבי לרוכב שמחפש פריט אחד שיגן על רוב גופו. חשוב לשים לב שבנוסף לחליפת רכיבה, רצוי, מומלץ ואף חובה להתמגן גם עם קסדה לאופנוע כפפות לאופנוע ונעלי רכיבה לאופנוע או מגפי רכיבה לאופנוע. אנו מציעים מגוון רחב של אופציות לאביזרים אלו, אבל במאמר זה נתעסק בחליפת אופנוע חלק אחד ונספר לכם למה כדאי לכם להתמגן בדרך זו לעומת הדרכים האחרות, אך בנוסף ולא במקום הציוד הנלווה שחייבים להשתמש בו על מנת לקבל את ההגנה והבטיחות המקסימליות.

היתרונות של חליפת אופנוע חלק אחד

חליפות רכיבה חלק אחד פותרות את הצורך במעיל לאופנוע ומכנסי רכיבה, למי שמעוניין בבטיחות והגנה מקסימליות. החליפות הן כמו אוברול – שילוב של מעיל ומכנסיים בחלק אחד. אם אתם דואגים מכך שחליפה לאופנוע תיצור סיטואציה חמה ומעיקה, הסירו דאגה זו מליבכם – בחליפות שאנו מציעים באתר ובסניפים, העור ממנו עשויות החליפות מחורר מקדימה, מאחורה, בשרוולים וברגליים על מנת לתת אוורור מקסימלי לאזורים אלו. החליפות מגיעות בדרך כלל עם מיגונים בכתפיים, במרפקים, בגב ובברכיים.

חליפות רכיבה שני חלקים ברשת אופנוסנטר

ברשת אופנוסנטר, הרשת המובילה לציוד ואביזרים לאופנועים, יש מגוון אופציות של חליפות רכיבה של אופנוע, ממותגים שונים ומובחרים ודגמים שונים. מבחינת מיגון, חלק מהדגמים שאנו מציעים, כמו לדוגמא דגם ESTORIL RACE של חברת SPYKE, מגיעים עם מיגוני כתפיים, מרפקים וברכיים ובנוסף כיס הכנה למיגון גב אשר גם אותו אפשר לרכוש ברשת שלנו בקטגוריית מיגונים לרוכב. חלק אחר של הדגמים, כמו למשל דגם MUGELLO KANGARO MIX של חברת SPYKE, מציע מיגון בגב, בכתפיים, במרפקים ובברכיים כך שלא תצטרכו להוסיף מגן גב לאופנוע על מנת להתמגן בצורה מקסימלית. מבחר הדגמים השונים שאנו מציעים נותן לכם אופציות בחירה אשר יתאימו לצרכים שלכם, לנוחות שלכם, למידה שלכם ולמצב הכלכלי שלכם.

חשיבות התאמת מידת החליפה

חשוב והכרחי שנדייק את ההתאמה של מידת החליפה שאנו בוחרים לרכוש למידת הגוף שלנו כמה שיותר, כיוון שחליפות הרכיבה שלנו מגיעות עם מיגונים רבים באזורים כמו המרפקים, הכתפיים, הגב והברכיים ואנחנו רוצים לוודא שהמיגונים הללו ישבו כמו שצריך על האזורים הנ"ל, על מנת שיגנו עלינו בצורה מקסימלית. אנו מעודדים אתכם להגיע לסניפים, למדוד את החליפות על גופכם ולהתייעץ עם יועצי השירות שלנו על מנת לבחור את המידה המדויקת עבורכם, חשוב לנו שתהיו בטוחים כמה שיותר. החליפות מגיעות ממידה 40 עד 44 בחליפות רכיבה לנשים, וממידה 48 עד מידה 52 בקטגוריית הגברים.


רשת אופנוסנטר כולה, שמחה לתת לכם את המוצרים האיכותיים ביותר, במחירים המשתלמים ביותר והשירות המקצועי והאדיב ביותר. לכל שאלה אתם מוזמנים לשלוח הודעה בוואטסאפ או להתקשר למספר 054-979-3930 ואנו נעזור לכם בכל מה שתצטרכו. אנו מייבאים אביזרים וציוד לאופנועים ממותגים שונים עם מבחר ענק בחנויות הרשת ובאתר, ואנחנו פה בשבילכם כדי לעזור לכם להגיע להחלטות הנכונות בכל מה שנוגע לבטיחות.

Filter by:

Clear All
Close
קטגוריות
מותגים

אמינות

הרשת המובילה בישראל לדו גלגלי עם ניסיון מעל 18 שנה

שירות

אלפי לקוחות מרוצים יודעים שהשירות אצלנו הוא הדבר החשוב ביותר

איכות

ייצוג בלעדי של המותגים המובילים בעולם

מחיר

הנחה בלעדית לחברי מועדון החל מהקניה הראשונה. אצלנו תמצאו תמיד את המבצעים ואירועי המכירות השווים ביותר

מקצועיות

כל אנשי צוות אופנוסנטר מקצועיים ושירותיים ישמחו לעזור לכם בכל שאלה ובקשה


שאלה? אנחנו גם בווצאפ!